POWRÓT

Logo Lookas

CONTENT MARKETING

MARKETING TREŚCI

POTRZEBUJĘ TREŚCI

POTRZEBUJĘ TREŚCI

Content marketing to inaczej marketing treści. Działania w ramach tej strategii obejmują przede wszystkim publikację oraz promowanie w Internecie wartościowych treści dla określonego przez Ciebie segmentu odbiorców – Twoich potencjalnych klientów. Tak jak reklama radiowa, telewizyjna czy umieszczona na billboardzie oddziałuje na odbiorców w sposób krótkotrwały, tak w przypadku content marketingu jest zupełnie odwrotnie. Jego celem jest pozyskanie stałego grona odbiorców i zbudowanie długofalowej relacji, opartej na  zaangażowaniu i lojalności. W ten sposób zyskujesz grono wiernych odbiorców Twoich produktów czy usług, którzy Ci ufają i traktują Cię jako specjalistę w danej dziedzinie.  Dzieje się to poprzez cykliczne dostarczanie cennych informacji, których Twoja grupa docelowa poszukuje w sieci. Owe informacje mogą przybierać formę bloga, artykułów, webinarów czy prezentacji multimedialnych. 

Oprócz formy bardzo duże znaczenia ma treść -  odnoszące się do niej wyrażanie „wartościowa” jest w content marketingu kluczowe. Materiały, które umieszczasz - na swojej stronie czy też jako artykuły sponsorowane w innych źródłach – powinny być ciekawe, merytoryczne, unikatowe i jednocześnie wyczerpywać zagadnienie, o którym traktują. Raz opublikowane treści pozostają w Internecie i te, które są właściwie przygotowane, cały czas pracują dla Ciebie – podnoszą pozycję Twojej strony, zwiększają Twoją widoczność i rozpoznawalność.

POWRÓT

strony internetowe

Wartościowe treści to obecnie jeden z głównych wskaźników rankujących. Im więcej wartościowych tekstów dostarczysz tym lepiej będziesz odbierany przez odbiorców.  

CONTENT MARKETING

CONTENT MARKETING

strony internetowe
Content marketing

Co możesz zyskać dzięki właściwie przygotowanej strategii content marketingowej?

 

Budując zaufanie poprzez tworzenie contentu, poprawiasz reputację marki i świadomość marki. Im więcej wartości możesz zapewnić swoim treściom, tym większe zaufanie dla Twojej marki. 

Jedną z najważniejszych korzyści, które pomagają wspierać cele Twojej firmy, jest reputacja marki i świadomość marki, którą buduje właśnie treść. Kiedy ludzie czytają twoje wartościowe treści, zaczynają tworzyć sobie opinię o Twojej firmie i zaczynają  jej ufać. Tworząc konkretne treści, które są angażujące, edukacyjne i cenne dla potencjalnych klientów, budujesz stałe grono odbiorców, które dodatkowo będzie Cię polecać kolejnym osobom. Dobra treść to taka, którą można udostępniać. Kiedy Twoi klienci zobaczą, jak Twoje treści „wyskakują” w wielu miejscach, zaczną Cię identyfikować jako lidera na rynku i  wpływową firmę, która kreuje trendy. Obecność wszędzie (niezależnie od tego, czy udostępniasz ją samodzielnie, czy inni dzielą się Twoimi treściami) pomaga również zwiększyć świadomość marki.

 

 Zoptymalizowana treść pomaga w bezpłatnych wynikach wyszukiwania (SEO)

 

Jaka jest pierwsza rzecz, którą robisz, gdy masz problem i szukasz rozwiązania? Najprawdopodobniej zaczynasz - podobnie jak większość naszej populacji - od poszukania informacji w wyszukiwarce Google. Gdy zaczniesz tworzyć treści eksperckie, które są przydatne i zapewniają odpowiedzi, których szukają ludzie, pomogą Ci one w zdobyciu lepszego miejsca w rankingu bezpłatnych wyników wyszukiwania. Lepsza pozycja w wynikach wyszukiwania skutkuje większym ruchem na Twojej stronie. Gdy zajmujesz wyższą pozycję w wyszukiwarkach, oznacza to również, że możesz wydawać mniej pieniędzy na płatną reklamę.

 

Powód, dla którego warto wracać na Twoją stronę

 

Gdy tylko zaczniesz pomagać swoim odbiorcom w rozwiązywaniu ich problemów za pomocą treści, zaczniesz budować relacje z odbiorcami. Staniesz się zaufanym źródłem, a jeśli będziesz nadal dostarczać tego rodzaju treści, Twoi potencjalni klienci będą czuć, że muszą wrócić.

 

Content marketing pomoże prawie wszystkim innym wysiłkom związanym z cyfrową strategią marketingową

 

Czy wiesz, że wysokiej jakości treści dostarczane w stałym tempie do odbiorców pomagają wspierać wszystkie aspekty Twojej strategii marketingu internetowego? Większość działań marketingowych kieruje użytkownika na Twoją stronę. Jeśli będzie zawierała ona ciekawą i unikatową treść, zwiększasz szanse, że odwiedzający zostanie u Ciebie dłużej i sfinalizuje zakup (czy zrealizuje inny założony przez Ciebie cel biznesowy). Ponadto dobry content możesz zawsze wykorzystać - przeredagować i zamieścić  na blogu, w e-mail marketingu, jako artykuł sponsorowany do gazety czy do reklamy w mediach społecznościowych.

 

 

Lookas

© Copyright 2022 | All Rights Reserved | Polityka Prywatności